torsdag 11 september 2008

Imponerad

Sambon - som inte gillar att laga mat - mailade alldeles nyss bilden ovanför. Alltså hur perfekta bullar kan karln få till på första försöker? Jag är urimpad! Jag skulle dock bli vääääääldigt besviken om det visade sig vara Pågens frysta, för de ser verkligen fabriksperfekta ut. Låter jag misstänksam? Egentligen är jag inte det minsta tveksam för jag vet att om han gör någonting så går han in för det helhjärtat. Jag tror att han får baka bullar hädanefter.

4 kommentarer:

Brazilian Linda sa...

Fy så sugen jag blev på kanelsnäckor nu! Hade jag haft pågens här hade jag varit glad men jag får väl till och baka istället... Mums!

Rebecca sa...

Det där var riktigt snygga bullar!

zelca sa...

Linda:
Det är ju bra med Pågens, men de slår ju inte hembakta (så du missar inte så mycket)!

zelca sa...

rebecca:
Visst var de, jag är så stolt! De smakade precis lika bra som de såg ut.